2024. április 5., péntek

Két blogger(ina)

Volt egyszer két blogger. Az egyik A. országban, a másik B. országban élt (írt). Olvasni kezdték egymást.

Egy évtized múlva - a blogolástól és a virtuális ismeretségtől teljesen függetnenül - ugyanabban az országban (C.), ugyanannál a cégnél, ugyanannak a kb. húsztagú csoportnak a héttagú munkacsoportjában, ugyanannak a folyosónak két, egymással szemben lévő irodájában dolgoznak! Kommentelés helyett át tudnak egymásnak kiabálni!

Ennek mi volt az esélye?!

Az egyik blogger én vagyok.

A másikat is ismeritek! :)

11 megjegyzés:

  1. Verára tippelnék, ha nem tudnám, hogy máshol él :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élni valóban máshol élek :)))

      Törlés
    2. Én is máshol élek! D. országban :-)))

      Törlés
    3. Valamelyikőtök állást váltott vagy csak most jöttetek rá hogy együtt dolgoztok? Utóbbi izgibb lenne

      Törlés
    4. Hát én váltottam - tavaly januárban :)) de már régebb óta tudunk egymásról:)

      Törlés
    5. Igen, és én tavaly szeptemberben másik irodába költöztem, Vera pedig most februárban váltott irodát. TEGNAP volt a napja, hogy mindketten bent voltunk egyszerre. Tök jó volt :)

      Törlés
    6. és jól kibeszéltetek minden bloggert és kommentelőt? :D

      Törlés
    7. Erre MÉG nem került sor! :D

      Törlés
  2. Nem tudok tippelni, de úgy örülök, hogy csoportot és nem csapatot írtál, persze lehet véletlen. Vagy esetleg a franciák még nem vették át ezt a hülyeséget, hogy csoportokat, osztályokat egyaránt team-nek és magyarul csapatnak hívnak abban a reményben hogy az elnevezés fogja az embereket jobb együtt dolgozasra sarkallni ezer más feltétel és körülmény helyett

    VálaszTörlés
  3. Magyarország egy nagy blogfalu, még akkor is, ha külföldön él az ember (lánya). és bizonyos értelemben mindannyian Isolde köpönyegéből bújtunk elő :)) librarycat

    VálaszTörlés