2024. április 13., szombat

Kakaós csiga

A járvány alatt hónapokig (évekig?) azt hittem, Z. már soha sem fog önszántából boltba járni vagy nyugodt szívvel pékségben vásárolni. Szerencsére tévedtem. Ma már gyakran azelőtt lemegy a pékségbe, hogy felébredtünk volna, és már messziről illatozik a konyhapultra letett sok péksütemény... amelyek között a legfinomabb ez a kakaós csiga. Teljesen más, mint az otthoni, mert belül puha és omlós, kívül ropogós... elképesztően finom. Ahogy a franciák mondják: életveszélyes!



5 megjegyzés:

  1. Felétek hogy mondják franciául az "életveszélyes" kifejezést ebben az esetben (ha nagyon finom)? Itt : "une tuerie"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt is ezt az elcsépelt közhelyet mondjàk :)

      Törlés
  2. Jujjuj, micsoda blaszfémia, ezt kakaóscsigának hívni! Mikor nagy jóindulattal is legfeljebb CSOKIS! 🙈

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik. Én is édes dolgokat szoktam reggelire enni, csak engem hízlal is ellentétben a franciákkal. (FElla).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))

      Amùgy az az egyetlen bajom ezzel a kakaòs csigàval, h icipicit nagyobb, mint ami reggelire racionàlis lenne. A hàromnegyede elég. Ha az egészet megeszi az ember, az màr tùlzás :)

      Törlés