2023. augusztus 17., csütörtök

Gyors nyári süti

Még mielőtt vége a nyárnak, megosztom itt ezt a sütireceptet, amit évek óta őrzök a budapesti konyhám fiókjában. Már nem emlékszem, honnan vágtam (téptem) ki. Minden nyáron elkészítem, és valaki általában mindig elkéri a receptet. A süti elkészítése kb. 10 percet vesz igénybe, nem kell főzni, nem kell sütni, az arányokat én soha nem nézem (nincs eszköz), annyi csak a titka, hogy előző este kell összeállítani. A képen barackot raktam bele, de szoktam csinálni áfonyával és málnával is, mikor mi van kéznél. Egyszerű, nem túl kifinomult süti; de nem is gondolná az ember, hogy milyen jól tud esni melegben!



 


5 megjegyzés:

  1. Nagymamám huszonX évvel ezelőtt találta ezt a Tina újságban, azóta ez nálunk a családi nyári desszert. - Verde

    VálaszTörlés
  2. azt hiszem, hogy ez Alföldi Robi kedvenc desszertje és talán Hófehérke vagy Hófehérke álma vagy valami ilyesmi néven is szokták emlegetni :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is anyukám "go-to" desszertje, Citromos álom néven fut :)

    VálaszTörlés
  4. Örök hála, Tamko, a férjem odáig van érte.

    VálaszTörlés