2023. február 19., vasárnap

A mai szülők…

 















…valamit nagyon rosszul csinálnak!

3 megjegyzés:

  1. Jaj fantasztikus ez a rajz. Mondjuk szerintem az OK hogy fáradt, bár gondolom ahogy hazavonszoljátok hirtelen feléled és bakugrásokban tör ki. Úgy tapasztalom, a gyerekek valóban hamar elfáradnak, de pillanatok alatt regenerálódnak is. És egyúttal választ kaptam korábban fel nem tett kérdésemre, miszerint ti is síeltek, nem csak a pálya széléről nézitek őt. Te felnőttként tanultál meg síelni? Csak most amióta azt a jó gyógyszert kapod amivel rendesen tudsz mozogni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, jól gondoltad: amikor visszaértünk a szállásra, és én legszívesebben azonnal elaludtam volna, ő még kikéredzkedett a kertbe játszani! Hihetetlen, hogy mennyi energiàjuk van a gyerekeknek…

      Igen, én 24 évesen tanultam meg sìelni. Egy időben nem tudtam, a betegségem miatt, de miòta van ez a szuper kezelés, újra tudok sportolni. Csak mindenhová vinnem kell hűtőtáskában az injekciót.

      Törlés
  2. Mi szemetek vagyunk, nem vittük helyettük, inkább pihentünk az úton.

    VálaszTörlés