2021. augusztus 22., vasárnap

Márpedig ilyen állat nincs!

 


17 megjegyzés:

  1. Teljesen hülyének érzem magam (és városi gyerek vagyok!) - de tényleg, ez micsoda? :D

    VálaszTörlés
  2. Talán volt egy görbe éjszakája egy csacsinak egy csini koalalánnyal...?

    VálaszTörlés
  3. Öszvér :))))

    Élőben "szebb"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre tippeltem magamban, de még sose láttam képen se, nekem hihetetlen haha :)

      Törlés
  4. Neeeee! Ezt valami rajzfilmből vágtátok ki, ugye?

    VálaszTörlés
  5. Valószínű, hogy tényleg nincs ilyen állat. A Photoshop viszont korlátlan lehetőségekben bővelkedik.( Hm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem a célzást, de nem vagyok azért olyan ízléstelen, hogy Photoshoppolt képpel próbáljak olcsó feltűnést kelteni :((( Még filter sincs a képen, csak levágtam róla egy személyt.

      Törlés
    2. Na szép, engem be is ugrattatok! :D most már tudnom kell az igazságot! :D

      Törlés
    3. Ez egy öszvér, azaz szamár és ló keveréke.

      Törlés
    4. Csak en latom hihetetetlenul cukinak? :)

      Törlés
    5. :-)

      Igen, nagyon aranyos volt, és olyan finoman vette el a répát!

      Törlés
  6. Bocsánat, nem gondoltam, hogy saját fotó! A ló szája és patája teljesen hiteles, ezek szerint a többi része is. Gratulálok! :)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cuki. De biztos egy kicsit mutáns, szerintem nem ilyen a füle a normál öszvérnek. (Vagy még nem láttam öszvért...)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez szupercuki és szerintem is kicsit mutáns, mmint elég fura kombó lett, kicsit olyan, mintha nem egy lóval, hanem rénszarvassal keveredett volna :D

    VálaszTörlés
  9. Ez nem esetleg egy poitou szamár volt? A közelünkben található vadasparkban is vannak ilyenek, nagyok, cukik és a hosszú szőre és világos orra miatt gondolom jellegzetesnek a kinézetét.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Tamko! Átnéztem Névtelen javaslatára a google képeit a poitou szamárról. Tényleg van ilyen hibrid, és a tiédnek van a legszebb füle az összes közül!

    VálaszTörlés