2021. március 31., szerda

Az alagút végének a kezdete?

 


14 megjegyzés:

  1. :))) köszönöm!! 🥂✨🎉

    VálaszTörlés
  2. Jól vigyázzon mindenki mit kommentel :-)
    Törlés gombon van Tamko keze folyamatosan :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy csak átnéz a jószándékú javaslaton, véleményen mint az üvegajtón.
      Végülis a saját kertje, azt gyomlál ki belőle amit akar.

      Törlés
    2. Jaj, remélem, Tamkó, nem fogod ezeket törölni, álljanak itt örök tanúságul, hogy egyeseknek nincs jobb dolga, mint provokálni téged :D szerintem vicces!

      Törlés
    3. Vera, tényleg, igazad van :)))

      Törlés
    4. Szerintem is vicces ��

      Törlés
    5. Remélem, nem veszed provokációnak, mert egyáltalán nem annak szánom. Én is nagyon régen olvasom a blogod, még bőven Boni születés előttről. És én is azt vettem észre, mint amit az inkriminált posztnál Merylla. Elolvastam, értem a véleményed, értem, hogy eleged van, de nekem is feltűnő, hogy sokszor azokon csattan a némi (passzív) agresszivitás, akiknek a hozzászólàsàban én pl. kivülàllóként nem látok semmi kivetnivalót. Nem trollok, nem rosszindulatúak, nem kötekszenek, nem offolnak. Olvasóként nehéz azt belőni, hogy mi az, amikor ténylegesen vársz valamilyen véleményt, és ha igen, akkor mi az, ami nem fogja kiütni nálad a biztosítékot. Lehet, hogy aki maga is ír blogot, és olvassátok egymást, azoknak ez egyértelműbb, nekem nem. Csak akkor kommenteljünk, ha kifejezetten ott van, megkérdezed, hogy mi az adott kérdésről a kommentelők véleménye?

      Törlés
    6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
  3. Én Pfizert, a férjem Astra Zenecát (ő már két hete megkapta) - felosztván így egymás között az elérhető vakcinaportfólió 50%-át :)

    VálaszTörlés