2018. május 6., vasárnap

Barangolás (Éljen az EU!)

Nem logikus az eltörölt barangolási díj után kialakult helyzet: túlságosan is (gyanúsan, érthetetlenül) kedvező. A húsz eurós franciaországi előfizetésemmel korlátlanul hívhatok bármilyen (vezetékes, mobil) európai számot!! Ez azért fura, mert:

1) Eddig az itthoni feltöltős kártyámról tök gyorsan lement a pénz, ha más szolgáltatót hívtam. Húsz eurónál sokkal többet fizettem csak azért, mert visszahívtam az unokatesómat vagy a villanyszerelőt (azaz 20-as vagy 70-es számot),

2) Ha ezeket a számokat (vagyis unokatesó és villanyszerelő) Franciaországból hívnám, akkor viszont a gatyám is rámenne, mert a hívásokat teljes áron számláznák ki.

Hol ebben a logika? Nem féltem én a piaci farkastörvények elve szerint működő mobilszolgáltatókat, de vajon hogyan éri meg ez nekik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése