2016. augusztus 5., péntek

Az én különbejáratú egzisztenciális kérdésem

Én már nem szeretem, ha fotóznak (ha fotózva vagyok) és nem igazán szeretek tükörbe nézni sem, mióta az évek múlása ennyire a külsőm rovására megy. Most viszont kicsit megnövesztettem a hajamat és göndören hagyom, sőt, kétoldalt még egy-egy csattal is megtámogatom, és így - ha nem is látom magamat szépnek - néha jó érzés fog el a tükör előtt. Az is előfordul néha, hogy meg vagyok leelégedve a látvánnyal!

Viszont! Amióta kicsit megnövesztettem a hajamat és göndören hagyom, sőt, kétoldalt még egy-egy csattal is megtámogatom, csupa negatív visszajelzést kapok mindenkitől. Hogy állítólag nem jó a frizurám! A férjem gyakran magától, azaz kérdezés nélkül is készségesen véleményezi, valahogy így: "MA ELÉG BÉNA A HAJAD". Egyszer kupánvágom. És mondom, ezt olyan napokon, amikor én boldogan bámulom a tükörképemet.


El kell döntenem, kinek szeretnék tetszeni: magamnak vagy a környezetemnek??




11 megjegyzés:

  1. szívesen megcsodálnálak! :) (és küldök e-mailt a részletekért :D )

    VálaszTörlés
  2. Húú ez nehéz. Nekem olyan 3-4 évem telt el így a 20-as éveim második felében. Nekem is göndör hajam van, az a fajta amivel SEMMIT nem lehet kezdeni a fodrász ugyan kihúzza de mire hazaérek már visszagöndörödik.
    Ha kibontva hagyom annyira az arcomba lóg hogy nem látok. Klasszikus lófarkat sem tudok hordani mert annyira súlyos a hajam hogy teljesen hátrahúzza és nagyon béna - nem tudom elmagyarázni.
    Még a fent említett időszakomban kiokoskodtam egy konytféleséget amivel - én azt gondoltam, sőt gondolom ma is - hogy tök jó keretet adtam az arcomnak és ugyanakkor baromi kényelmes is volt. Kb 30 hullámcsat kellett hozzá melyek nem látszottak.
    4 év kellett elteljen mire a környezetem unszolására feladtam ezt a frizurát és a végső lökést az adta meg hogy egy buliban úgy hivatkoztak rám hogy "az a titkárnő" és ezt kifejezetten pejoratívan értették.
    Szóval nem tudok tanácsot adni, viszont tök jó a pólód.

    VálaszTörlés
  3. Ilonka, koszonoooooom! Te vagy az elso, komolyan.

    Ella, hat akkor mi ertjuk egymast :)) bar nekem pont h nem sulyos a hajam, hanem ellenkezoleg: száll mindenfelé, azért is jo (szerintem) a csat, mert az lesZoritja (es sztem fiatalít is...). Aterzem, h milyen az, amikor nagy munkaval az ember kihúzza és az par perc alatt visszagondorodik... :( amugy szerintem ritka a JÓ minősegu gondor haj.

    Ja, a pólóm! Az egy ruha. Amikor tegnap megmutattam a mamámnak a rajzot es megkerdeztem, h ki van rajta, azt valaszolta:

    - Hát te. Abban a ronda ruhádban.

    :((( volt olyan nap, h EGYSZERRE kritizalta a hajamat es ezt a ruhat! nem rosszindulatbol, de kepzelheted, milyen jo kedvem lett...

    VálaszTörlés
  4. Amikor az én férjem megjegyzést tesz a hajamra (sok van elhullatva olykor a fürdőszobában) akkor én azt mondom: irigy vagy, mert nekem legalább VAN hajam...! :-)

    VálaszTörlés
  5. Az én hajam is hullámos és nem igazán vagyok kibékülve én sem vele. A terhesség+ a korom miatt vékonyodik, ha hosszú lapul a súlya miatt, ha rövid akkor meg állítólag nem elég nőies. Pedig én most azon gondolkodom, hogy itt az ideje levagatni, 44. éemben azt hiszem itt az ideje valami drasztikus valtozasnak. Valami olyan ines de la fessange-osra gondoltam.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik a hajad, a rajz alapján kifejezetten fiatalosnak tűnik.
    És ha végre tényleg elégedetten nézel a tükörbe, akkor ne foglalkozz a lehurrogó megjegyzésekkel. (Bort iszik, vizet prédikál... khm, igen, ez volnék én.)

    P.S.: Elkérhetem az e-mail címedet? Ha nem szeretnéd itt megadni, küldd el légyszi a 100yellowtulips@gmail.com-ra. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  7. nekem tetszik... a szöveg! ;)

    ami a göndörséget illeti, a természet jobban tudja nálunk,mi illik hozzánk (mondjuk a csatt nem feltétlenül:)

    3. kedvenc nagynénim idézve:" ha rám hallgatsz, magadra hallgass!)

    VálaszTörlés
  8. Ha neked tetszik nem lehet rossz mert mosolyogsz és akkor mindenki szebb és fiatalabb:) Az én hajam most kb. 3-4 cm-es ott ahol a leghosszabb, a múlt héten oldalt is felnyírattam géppel és jó alaposan meg lett szedve a teteje is és végre nem hullámzik mint a Balaton, igazi rövid pixie frizura lett és úgy örülök neki, bár a legkisebb lányom szerint fiús, a fodrász szerint "olyan mátékrisztás", de nekem hosszú idő után végre pont jó:)! És ez a lényeg:)

    VálaszTörlés
  9. Ugyan, férfiak.... Az én férjemnek mindig az a baja, hogy elmegyek fodrászhoz, majd vágatok egy ugyanolyan frizurát, mint ami addig volt, és befestetem ugyanolyan barnára, mint addig volt. De egyszer, egyetlen egyszer aztán TÉNYLEG nagyon merész voltam. Elmentem fodrászhoz, és mondtam, hogy most aztán lesz változás, mert a férjem mindig leszólja a hajamat. Először is az előzőleg festett, de világosbarnára kopott festés marad, sőt, ebbe megy még hamvasszőke és vörös (piros) melír. És megcsinálta, olyanra, amilyenre akartam. Annyira, de annyira jó lett, hogy azóta is olyat szeretnék, mindenki nagyon dicsérte, hogy mennyire jól néz(ek) ki. De ez már késő volt, mert mikor hazamentem, a férjem elképedve nézett rám, hogy mit csináltam magammal???? Ne haragudjak, de ez azért már SOK. Azóta megint sötétbarna a hajam.

    VálaszTörlés