2023. október 29., vasárnap

Mire gondolt a költő?

“Több száz palesztin barbár lebombázása”

8 megjegyzés:

  1. Vagy nem tud, vagy nem akar egyértelműsíteni.

    VálaszTörlés
  2. vagy gépi fordítás átvétele, esetleg tükörfordítás fáradtan, gondolkodás nélkül…(librarycat)

    VálaszTörlés
  3. a barbár a lebombázás szerintem, tehát több száz palesztin barbár[ul történő] lebombázása, ezt akarná mondani.

    VálaszTörlés
  4. A kettősség fennáll. Lehet így is, úgy is érteni.

    VálaszTörlés
  5. Csak nekem egyertelmű? Ha a barbár főnév lenne és a palesztinokra utalna, akkor nem az ő lebombazasukrol szólna a mondat hanem az általuk elkövetett támadásokról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ez az, amit a kiragadott mondat alapjan nehez eldonteni, ezert a kerdes, hogy mire gondolhatott a kolto.

      Törlés
  6. Kriszti és Mick: igen. A kérdés pedig termèszetesen költői. A mondatot én találtam ki :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én annyira közvetlen ébredés után kommenteltem, hogy egy percig se merült fel bennem, hogy nem komoly a kérdésed, aztán később, mikor már éber állapotban tértem vissza, láttam, hogy de barom vagyok, hát ez nem is volt igazi kérdés, de akkor már késő volt visszaszívni a válaszomat. :)

      Törlés