2021. március 15., hétfő

Szemelvények egy nyelv használatából

 
Na, mit gondolsz, mama? – kérdezget Boni valamiről, századszorra.
Nem tudom, Boni. Fogalmam sincs. – ismétlem kitartóan.
De mit gondolsz? Szerinted? – folytatja konokul.
Nem tudom. Nincs véleményem! – próbálom lezárni a témát.
De SZERINTÉSED van?

***

Reggel unatkoztam és fáradt voltam, de rájöttem, hogy nem amiatt nem tudtam összepakolni. Nem az unatkozástól és a FÁRADKOZÁSTÓL!

***

Mama, vannak angyalok? Ja persze, biztos vannak a MŰországban! (mennyország)

***

Boni nagyra nyitja, majd becsukja a száját, egymás után vagy tízszer.

Mit csinálsz? – kérdezem aggódva (rémesen sok tikkje van..)
RENDEZGETEM a számat! 

***

Egymást csiklandozzuk, de én nem bírom tovább, lerántom a kezét a hasamról. Boni felháborodva diktálja a játékszabályokat: Mama, én nem VITATKOZTAM a kezemmel!

***

Mama, eljátszam az új előadásomat? A címe: A Király FELVETKŐZIK.

***

Képzeld, tudom a bolygókat kívülről!!
– De ügyi vagy! Elmondod?
– Mars, Vénusz...
– Hé, nem sorrendben kell?
– Hát én GIRBEGURBÁN tudom.


2 megjegyzés: