2012. augusztus 9., csütörtök

27. nap - Naponta használom (ill. használok belőle)


Függő vagyok

7 megjegyzés:

  1. Ez mi a franc? Én nem jövök rá.

    VálaszTörlés
  2. Szabad a gazda? Csak onnan tudom, hogy nekem is van ilyen, ranezesre nem nagyon lehet rajonni :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez füldugó! A vattát le kell szedni és az alatta lévő viaszos anyagot addig melengetni kézben, mig megolvad, aztán be a fülbe. Eszter, tényleg úgy néz ki, mint valami barbe à Papa!

    VálaszTörlés
  4. Ugye? Ja, a vattat le kell venni? de akkor ragados lesz. Nem sokat hasznaltam, de sose vettem le rola, belegyurtam a vattat :D

    VálaszTörlés
  5. Nem mondod!! :) Persze, ragadós lesz, de tutira besimul és fölveszi a füljárat alakját... :))

    VálaszTörlés
  6. Úristen. Ragadós és olvadós füldugó vattába csomagolva... Hát ez elég gusztustalan... :)

    Az én füldugóm ehhez képest nagyon elit. :) Szilikonból és műanyagból van és átengedi a magas hangfrekvenciákat, hogy a szirénát és ébresztőórát halljam (de viszont semmi mást nem hallok), szellőzik, tehát nyomást egyenlít ki, nem olvad és nem ragad, ellenben szappanos vízzel lemosható. Remélem irigykedtek rendesen, ez ugyanis státuszszimbólum. :)

    VálaszTörlés