2012. május 4., péntek

Felelőtlen viselkedés

Ma Z. a kórház előtt üldögélt, amíg várt a sorára (pszichológushoz jár a hipochondriájával). Megszólította egy 35 év körüli csaj, tüzet kért a cigijéhez. Erre Z. felháborodottam rámutat a nő nagy hasára:

– Maga dohányzik?? Tudja ugye, hogy árt a babának?

Erre a nő:

– Nem vagyok terhes.

Úristen, erről én tehetek! Ha Z. saját koordináta-rendszerének, amely alapján értelmezi a világot és benne a kórház előtt promenádozó 35 körüli nőket, két tengelye a „terhes”  „nem terhes” fogalmakra van beállítva, akkor az az én hibám!  Na most lehet, hogy a nő tényleg ennyire el volt hízva, de nekem az a gyanúm, hogy Z., aki amúgy az udvariasság és a finom modor mintaképe, kezd becsavarodni.

Amúgy azóta azt próbálom belőle kiszedni, hogyan reagált a nő, mert én minimum pofon vágtam volna. De azt mondja, nem volt nagyon meglepődve, nem volt dráma vagy felháborodás. Érthetetlen.

2 megjegyzés:

  1. Nem baj. Ha csak simán dagadt és dohányzik, az sem túl egészséges.

    VálaszTörlés
  2. like :) hasonlót csináltam én is, de sajnos ismerőssel. alig bírtam kitolatni a saját mondataimból.. akkor állati ciki, de később vicces :)

    VálaszTörlés