2012. április 2., hétfő

Tökéletes időzítés

Az ördögi kör kialakulása a fogamzási idegbajosoknál így történik: nem esnek teherbe egy darabig X ok miatt, ezért megszállottá válnak, blogokat és fórumokat kezdenek olvasni, majd maguk is írni. Ezután az ok megszűnik (magától, vagy kezeléseknek köszönhetően), de a fogamzási idegbajos már nyakig benne van a témában, hőmérőzik, ovulációs tesztel, szóval problémázik, ami meddőségi okká lép elő. Nem kellene ennyit parázni, akkor simán teherbe esne. De hogy ne parázzon, amikor még nem esett teherbe?

Az isteni segítség nálam a Tökéletes Állásajánlat révén érkezett. A hétvégén szerintem voltak egész olyan órák, amikor egyáltalán nem gondoltam terhességre, viszont annál többet álmodoztam a munkáról. Kigondoltam én már a költözködés összes részletét. az autó eladásától a ház felújításáig. Nem akartam ennyire beleélni magam, de mire észbe kaptam, már minden kigondolódott a fejemben.  Úgyhogy azóta hagyon cikázni a gondolataimat. Így is úgy is nyertes vagyok, hiszen legalább addig sem görcsölök a lombikon.

Z. lobbizik amellett, hogy még egy hónapot várjunk, csináljunk egy 4. inszemet. Magabiztossá tette a múltkori szuper eredmény. Viszont én érzem, hogy most kell belevágni a lombikba, ez a munkahelyi lehetőség eltereli a gondolataimat, lefoglal (vasárnap 4 órát dolgoztam a motivációs levelen) szárnyakat ad és pozitívan stresszel (tök jó érzés).

Most várom, hogy megjöjjön a Miki, és a 2. naptól elkezdve 10 napon át injekcióznom kell magam. Még nem mentem el az injekciókért a kórházba, várok egy picit amíg egyértelmű lesz, hogy tényleg menstruálni fogok, mert mi van, ha csodák csodájára most esem teherbe, az 1000 eurós cucc meg ott áll a hűtőben? Felhívtam a titkárnőt viszont, hogy megkérdezzem, hűtőtáskával kell-e menni a kórházba, de azt mondta, senki nem jött még soha azzal. Hát nemtom, nem lenne biztonságosabb, ha az anyag nem melegedne fel, amíg hazaérek vele?

Egyszer olvastam egy tanulmányt, a lombikos nőket két csoportra osztották és az az adag nő, akiket a beültetés után egy bohóc szórakoztatott, nagyobb százalékban estek teherbe, mint akiket nem. Ebből azt a következtetést vonták le, hogy a jókedv és a vidámság a lombik sikere szempontjából fontos tényező. Úgy tervezem, két hétig az életem móka és kacagás lesz, amihez már meg is rendeltem egy vicces francia sorozatot, 7 DVD, 20 óra, pont ki fog tartani, de jó lesz. (jobb, mint holmi bohócok...bah!)

Ha már a viccesnél és az időzítésnél tartunk (és amúgy is olyan régen nem tettem fel fotót): a Google utcakép-fényképezői automatikus kamerával dolgoztak (kocsinként pontosan kilenccel) és ezért belecsúszott néha pár furcsaság. Mint ez az elszabadult rénszarvas valahol északon.


Forrás innen: http://9-eyes.com/ ahol több hasonló fotót is meg lehet nézni, de összességében véve inkább szomorú, helyenként szürreális a dolog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése