2012. július 13., péntek

Két jó tanács

Ma végre-végre összepakoltam a büróban, megírtam a szívhez szóló automatius e-mail üzenetet, felírtam az jelszavaimat és... elmenetem a nőgyógyászhoz (Erik).

Megbeszéltük a szeptemberi lombikot és megvettem az újabb gyógyszereket. Semmi magyarázatot nem fűzött a kudarcokhoz, csak vonogatta a vállát, amikor azt kérdeztem, előfordulhat-e hogy a hosszú kocsiút miatt nem sikerült, vagy amiatt, hogy annyira fájt a transzfer és ficánkoltam. Megint kiteregette a családi életét, hogy mennyire szereti a feleségét, hogy az egyik lánya Szingapúrban él, a másik most fog szülni, a fia meg Budapesten dolgozott. Normális esetben mindez tökre érdekelt volna, de most inkább a lombikról szerettem volna megtudni többet. De ő nem igazán akart róla beszélni, én meg úgyis kiolvastam már az internetet. Búcsúzásképpen azt mondta, legyek türelmesebb.

Mindeközben Z. is dokinál járt, komolyan, senki nem tudja jobban bonyolítani a dolgokat, mint mi. Szóval egy franciaországi meddőségi központban volt, hogy megtudakolja, ott hogyan csinálják a lombikot – nem bízik ugyanis a belgákban. Nem tudom, pontosan mit tanácskoztak, de állítólag a doki azt üzeni nekem, hogy türelmesebbnek kell lennem.

Szuper lesz, hogy egy hónapig nem fogok dolgozni és ebből kifolyólag nem fogok naponta 7,5 órát a google előtt ülni, ami folyamatosan csak kínálgatja magát (és nehéz ellenállni). A szabimat pedig a hely-idő-cselekmény hármas egysége nélkül, fotókon fogom illusztrálni. Elirigyeltem ugyanis Mia ötletét és a 30 nap alatt megcsinálom ezt a fényképjátékot:

picture challenge - 30 day

1. you
2. your breakfast
3. something you love
4. your mailbox
5. something you wore
6. something that makes you smile
7. your favorite quote
8. your sky
9. something you use daily
10. something from your childhood
11. your favorite school binder
12. your favorite shoe
13. inside your bag/backpack
14. something you’re reading
15. something that makes you happy
16. something you see every morning
17. your water
18. something you bought
19. something sweet
20. someone you like/love
21. a reflection of something
22. your jacket
23. something old
24. your guilty pleasure
25. something you made
26. your favorite color
27. your lunch
28. your sunset
29. inside you fridge
30. nature

Annyit változtatok a dolgon, hogy nem sorrendben csinálom, mégpedig azért, mert a pesti hűtőmben nem lesz semmi izgi, ellenben a brüsszeli hűtőmtől teljesen fel vagyok villanyozva. Kitaláljátok, mi van benne? Holnap felteszem a képet.

2 megjegyzés:

  1. Na mi lehet benne? Talán a lombikhoz szükséges gyógyszerek,injekciók?
    A bejegyzések alapján nem képzelek el másvalamit,ami felvillanyozna téged:)

    VálaszTörlés
  2. Hihi...igen, eltaláltad! :)))

    VálaszTörlés