2012. március 20., kedd

Coming-out

Ma este a tüszőimről akartam írni röviden, mert vannak érdekes és izgi fejlemények és holnap hajnalban megint korán kell kelni a méricskélés miatt...erre kaptam ezt a medvedíjat! Molly adta, akinek ezúton is köszönöm, és üzenem, hogy meg vagyok tisztelve. Erre jók egyébként a meddőségi problémák, mert ha simán teherbe estem volna, soha nem kezdtem volna blogot írni, és akkor soha nem kapok medvedíjat sztárbloggertől, csak olvasok némán.


A szabályok szerint három dolgot el kell mesélnem magamról. Arra gondoltam, hogy ez a játék jó alkalom arra, hogy eláruljam Három Nagy Titkomat, így a digitális énem hívebben tükrözi majd a valóságot. Ezek egyébként a való világban nem titkok, csak itt a blogban még nem írtam róluk, mert eredetileg meddőségi blognak indult, de belejöttem. Tehát:

1) Z. és köztem 26 év korkülönbség van (az ő javára, haha), ami azt jelenti, hogy ő már 62 éves. Ezért van Laren Bacall-kép az avatarom helyén, ő is pont ennyi évvel volt fiatalabb Humphrey Bogartnál. Végülis a pontos évet sokan nem is tudják a környezetünkből, mert Z.  jóval fiatalabbnak néz ki a koránál, de az nyilván mindenki számára világos, hogy nem egy generáció tagja vagyunk. Eddig ez különösebb problémát nem okozott, család, barátok, nőgyógyász, mindenki elfogad így minket 12 éve. Viszont hozzájárul ahhoz, hogy teljesen be vagyok kattanva a gyerektémára, hiszen logikus, hogy nem várhatunk éveket. Az, hogy miért vártunk ennyi időt, más tészta... és jó kérdés, gyakran én is felteszem.

2) Mi nem is lakunk (még) együtt! Illetve inkább úgy kellene fogalmazni: mi egyszerre két helyen is lakunk. Hét közben Brüsszelben, hétvégén Párizs mellett. Z. hét közben is gyakran van Párizsban munka miatt, olyankor én egyedül vagyok, és az egészben ez a legnehezebb, különben csak szervezés kérdése az egész.

3)  Z.-nek nemcsak három gyereke van (ezt már tuti írtam), hanem négy unokája is. Ez nagyon nagypapásan hangzik így leírva, vissza is olvastam többször, dehát ez van, nem lehet ezt szépíteni (kell-e?). A lányának egyébként fiú-lány ikrei születtek...lombik segítségével. Ezért van, hogy Z. hallani sem akart a lombikról sokáig és máig is ellenzi, hogy két embriót ültessenek be, mert úgy képzeli, hogy abból automatikusan ikrek lesznek.

Voilà! Remélem, nem sokkoltam senkit életünk részleteivel.

A szabály szerint tovább kell adnom a díjat három bloggernek, akit szívesen olvasok, és akinek meg kell köszönnie nekem a lehetőséget (legalábbis Molly ezt írja), hogy három döbbenetes és elképesztő hírértékű dolgot árulhason el magáról (ezt már én teszem hozzá, drámára és izgalomra szomjazó szemekkel, kíváncsiságtól furdaló oldallal, haha). Medvedíjat kap tehát:

- Ellie, akinek nagyon drukkolok a következő másfél hétben
- IKL, aki a világ legszebb szakmáját űzi tök lelkiismeretesen
- Berill, aki szuper családban neveli két gyönyörű kislányát
- és Jusztis, aki nem tudom honnan tudná meg, hogy díjat kapott, hiszen már sajna nem írja a blogját, de hátha valami csoda folytán idetéved és ír egy bejegyzést

4 megjegyzés:

  1. Húúúúha azért megleptél! :)

    VálaszTörlés
  2. Gondolom! Nem szokványos család vagyunk.

    Évi, nem tudok belépni a blogodba, mi történt?

    VálaszTörlés
  3. Ahhh igen,bezártam,hova küldhetek meghivót?

    VálaszTörlés
  4. Ide: tamkosk@gmail.com

    Köszönöm!!!

    VálaszTörlés