2023. október 12., csütörtök

Mindennapok

Tegnap Bonit elvittem a könyvtárba kocsival, mert öt kiló könyvet kellett visszavinnünk (és öt kiló könyvvel távoztunk). Beült hátra, elindítottam a kocsit, bekapcsoltam a rádiót (France Info):

– ...minden harmadik percben. A leggyakrabban családon belül történik. A szexuális bántalmazást, erőszakot vagy vérfertőzést elszenvedett gyerekek traumái egy életre...

Huh, gyorsan átkapcsoltam, ez rémes! Lássuk a France Intert:

– ...a gázai övezetben. Az áldozatok száma megközelíti az ezerötszáz főz Izraelben, és a kilenszáz főt a Gázai-övezetben. Eddigi hírek szerint a Hamász terrorszervezet kb. hatvan embert tart fogságban...

Jézusom, ez sem gyerekeknek való. Na majd a France Culture-ön:

– ...meghívott szakértőnket arról kérdeztük, vajon mennyi időnk lehet még hátra. A globális felmelegedés, a fosszilis energiakészletek elapadása, a víz- és a levegőszennyezés ugyanis...

Huh, kikapcsoltam a rádiót. Olvassa inkább hátul a vicces képregényeit, kényelmes kis buborékában, ráér még szembesülni a mindennapok problémáival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése