2024. július 8., hétfő

Karantén (+kiegészítés)


Ezt a vacsorát egyedül költöttem el a szállodában, ahol két szobát vettünk ki ma èjszakára, nehogy megfertôzzem Bonit és az apját. Egyelôre jól vannak, Boni már most élvezi az utat, Z. viszont feszült, stresszes.

Ma még voltam orvosnál is (reméltem, hogy ad antibiót, de nem) és èletem legjobb pakolásában volt részem: fejenként egy nyolckilós kézipoggyàszt vihetünk. Egy álom így csomagolni, csak a legszükségesebbeket lehet (kell) berakni.

Remélem, holnap velünk együtt száll fel a gèp L.A.-be!

Kiegészítés: nélkülünk indul el a gép ma délután. Mindent elmesélek, amint elmúlik a färadság és az idegeskedès…

1 megjegyzés:

  1. 😯😞 Sajnálom. Én nagyon drukkoltam a gyógyulásért, meg a indulásotokért is. Remélem nincs nagy baj, és csak eltolódott az utazás időpontja. 🙏
    rhumel

    VálaszTörlés