2023. november 29., szerda

Egy felfedezés (29. nap)

Tegnap megoldás született egy olyan valamire, amiről nem is gondoltam, hogy probléma. De most, hogy megvan rá megoldás, már látom, hogy micsoda probléma volt – anélkül, hogy egyáltalán tisztában lettem volna vele! Arról van szó, hogy télen nem iszom eleget, mert ki kívánja ilyenkor a hideg folyadékot, a tea viszont túl hamar kihűl (miután összeégettem vele a kezem az elején). Nos, a megoldás...

 


... a termoszbögre. Hogy is élhettem (és dolgozhattam) nélküle. Ha ráteszem a tetejét, szinte egész délután langyos marad benne a cucc.

Úgy fedeztem fel, hogy tegnap Z. elment, hogy visszacserélje az ajándékomat, én meg előzőleg megnéztem, hogy mit lehet kapni ebben az üzletben, ami hasznos lehet (ahelyett a haszontalan masszírozócucc helyett, amit eredetileg vett kínjában). Szóval így akadt meg a szemem ezen a termoszbögrén. Ha belegondolok, hogy több telet is kihúztam ilyen nélkül!

4 megjegyzés:

  1. sőt, van USB-s teamelegentartó alátét is! Jó, hogy említetted, veszek is az irodába. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor jövök rá mindig, hogy az emberiség már réges-rég körüljárta azt a problémát, amelynek a létezéséről (meg arról, h érintett vagyok) nem is tudtam :)))

      Törlés
  2. Azt kérdezted, ki kívánja télen a hideg folyadékot: én :-) Bármikor, akár jéggel :-)

    VálaszTörlés