2021. október 27., szerda

Őszi vakáció az Atlanti-óceán partján




Vasárnap este megérkeztünk, hétfő délben elkezdett Boninak fájni a torka. Délután már PCR-tesztet csináltattunk. Nem covid. Hitetlenkedve regisztráltam, hogy noha másfél éve sikerül elkerülni az első számú közegészségügy ellenséget, erre dilettáns módon elkapunk egy mezei náthavírust.

Nem is részletezem: azóta Bonival mindketten tök betegek vagyunk, felváltva és/vagy párhuzamosan produkálunk olyan tüneteket, mint láz, orrfolyás és -dugulás, hasmenés, torok- és fejfájás, tüsszögés, köhögés (hurutos, hogy precíz legyek), étvágytalanság. Kint verőfényes napsütés van, napközben 19 fok. A bérelt házunkhoz tartozó (fedett, fűtött, nagy) medencét még csak kívülről láttuk, a tengerparton 2x voltunk, a második után (ma) Boni újra belázasodott (én el sem mentem).

Megüt a guta, hogy mindezért 800 km-t utaztunk! Tök hülye vagyok, tartanom kellett volna ahhoz a szilárd meggyőződésemhez, hogy egy hétre nem éri meg sehova sem elutazni. Drukkoljatok, hogy legalább a végére meggyógyuljunk! (És hogy Z. ne kapja el!)

5 megjegyzés:

  1. Pont ma gondoltam arra, hogy vajon életem hátralevő részében lesz-e még olyan október, hogy nem azt lesem, hogy mikor kezdjük a betegeskedést.
    Belegondolok, hogy 40 éves koromig az őszről ilyenek jutottak eszembe, hogy színes levelek, nagy séták, wellness szálloda. A télről meg hogy havazás, Karácsony, stb.
    Nem tudom, hogy vajon azok az emberek is betegesebbek lettek-e akiknek nincs gyerekük...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok beszámolni arról, hogy gyakrabban lennénk betegesek... bár csak 44 éves vagyok, a férjem 43... Az is érdekes, hogy nagyjából minden utóbbi náthára hajazó megbetegedésünk összeköthető Ikeázással vagy a barátaink meglátogatásával (ahol van iskolás gyerek). De amúgy fogalmam sincs, hogy ennek van köze vagy nincs a megbetegedéseinkhez vagy pusztán véletlenek.

      Törlés
  2. bakker :((( az óceánparti friss levegő nem segít? :(
    jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy tényleg. Tök jó hogy pont a tengeren vagytok. Biztos hamarabb gyógyultok.

      Törlés
  3. Jajj, nagyon sajnálom! Átérzem a helyzetet. A mi családunk az első 3 nap ovi után 3 hétre dőlt ki. Azt értem hogy a gyerekek immunrendszerének eddződnie kell, de az én 40 éves immunrendszerem azt hittem már túl van ezen. Hát nem. Természetesen én voltam/vagyok a legbetegebb.

    VálaszTörlés