2021. szeptember 26., vasárnap

Felfedeztem a diszkózene értelmét


Iszonyú jól lehet rá futni!

Nagyon megörültem, amikor első alkalommal futottam itt, és rátaláltam egy kifejezetten futóknak készített útvonalra (futósétányra?). A folyó mellett visz az út (a láb!), árnyékos, nem aszfalt, bicikliseknek tilos és tőlünk gyalog kb. öt perc. Mutatom:


Sajnos három-négy alkalom után rájöttem a hátulütőjére: Baromira. Unom. Jobb volt a szüleimnél, ahol váltogathattam az utcákat, bámulhattam közben a házakat, a tájat – ez itt végig egyforma. De hát ez van, erre jó a diszkózene, elvonja a figyelmet!

Voltam már Bonival is futni. A suliban a tornaóra, ha jól értem, nagyjából arra szorítkozik, hogy futnak az udvaron: ami meglep az az, hogy az idei követelmény húsz perc megállás nélküli futás. Soknak tűnik. Persze nevetve lefutja, még dumálni is szeretne közben!

8 megjegyzés:

  1. Én is meg vagyok döbbenve hogy mennyit bír a gyerek folyamatosan futni, ugrálni. Én nem voltam ilyen és hát így öreg koromra is olyan rokkant vagyok, hogy a 80 évesek is leköröznek. Amúgy állati csinos vagy.
    Egyébként az úszást nem unod? Nekem az olyan kicsit, hogy igazán nincs mit nézni (télen mikor befedik egy sátorral) és elég unalmas. Én a Toldit szoktam mondani de elvesztem a fonalat, az sem jön be. Vajon van vízálló zenelejátszó eszköz?

    Amúgy még az jutott eszembe: az edzőteremben ahova járok, elég gáz zenéket nyomnak és nemrég - valszeg véletlenül - bekerült egy ACDC album. Az emberek olyan lelkesen kezdtek edzeni látszott mindenkin, hogy könnyebben megy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de, az úszást általában abbahagyom 45 perc elteltével, annyira unom, fázok, szorít a szemüveg stb. Van vízálló mp3-lejátszó, állítólag nem túl jó, kijön a fülböl sokszor, én nem próbáltam.

      Toldi :))))

      Törlés
  2. Felírtam az e-mail címed, hátha szükségem lenne rá a jövőben:))))))
    Zseniális az önmagadról készített rajzod, külön tetszik az aláfestett pasztel színkavalkád.
    Futás közben meg én is úgy érzem magam, mint ahogy FElla felvázolta. Már gyermekkorom népitáncos bemelegítései alkalmával is szenvedtem a körkörösen végzett futós bemelegítésektől. Pedig olyan jó lenne érezni életemben legalább egyszer a sokak által imádott eufórikus(flow-élmény?) energiarobbanást.

    VálaszTörlés
  3. Hát bizony! :)))
    Amikor még fitt és fiatal voltam (kb nyolc éve haha), es hajnalban jartam futni, jól emlékszem egy alkalomra, amikor hóesésbe mentem ki futni hajnali hatkor, és magamnak pörgős dél-amerikai salsa zenéket tettem fel. Valami hihetetlenül jó volt az akkor latin zenére futni, hajnalban, sötétben, hóesés alatt csúszkálva.

    Aztán olyan is volt egyszer szingli koromban, hogy (Angliában) egy olyan pasi futott velem szembe, aztán körbe-körbe ugyanazon az úton, akinek az volt a pólójára vésve, hogy miskolci kosárlabda egyesület vagy valami hasonló. Akkora levakarhatatlan vigyor terült el az arcomon ettől a váratlan külföldi talalkozastol, hogy ezutan többször egymásra mosolyogtunk, amikor szembekerültünk, aztán elszaladt. :D

    Futni menő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, remélem, én is megtudom majd, milyen hóban futni! :)) (de hajnalban nem tudnék)

      Törlés