2021. július 2., péntek

A történet befejezése és tanulság

Miután megírtam a múltkori posztot, egy szemfüles kommentelő átküldött több linket is, ahol még elérhető volt a regény. Az egyiknek az ára meg is felelt a sóhernek, aki vagyok, de sajna mire írtam nekik, a könyv már elkelt (vagy nem tudom; a link szerint még mindig kapható...).

Utána egy kedves olvasóm felajánlotta, hogy nekem adja a saját három kötetét, de a helyszín miatt ez sem jött össze (nem fogunk idén Balaton felé utazni asszem).

Tegnap este pedig írt valaki, hogy neki megvan e-formátumban; ma át is küldte, úgyhogy perceken belül rajta is termett a könyvolvasómon.

Még ilyet!! Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget. Ez a sztori most azt illusztrálja, hogy a férjemnek abszolút igaza volt, és tényleg nem kellett megvenni az aukción. Őrület!

Beleolvastam; nem is annyira idegesítő a Tandori, mint gondoltam. Ősszel kezdem majd el, mert most nyáron nem akarom vinni a Kindle-t. Ígérem, hogy beszámolok róla!

Folyt. köv. tehát.💛




2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem ez a tanulság, hanem hogy irtó jófej olvasóid vannak! :)

    VálaszTörlés
  2. Üdv mindenkinek,

    A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, a világ és az egyetemi hitelről tesz tanúbizonyságot (United. Credit411@gmail. com A ) hitel a legjobb megbízható, megbízható hitelező cégtől 1% kamattal. Ma hitelre van szüksége, mindenféle kölcsönt kínálnak, úgy gondolja, hogy a united.credit411@gmail.com (UC credit) nem ad fedezetet.
    Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés