2024. június 22., szombat

Hasonlat

Boni legépelte a kiselőadását a számítógépemen, majd odaültem a géphez, hogy elküldjem a doksit a nyomtatóba. Gondoltam egyet és előtte még csináltam róla egy biztonsági mentést. Boni ott állt a vállam fölött és nézte, hogy egy másik mappába _BACKUP névvel lementem a doksiját.

– Mi az? Mit csinálsz? Mi az, hogy backup? – kérdezősködött.
– Biztonsági másolat. Két helyre mentem el, hogy ha esetleg az eredeti doksival történne valami.

Gondolkodott egy picit, majd rávágta:

– Szóval ez olyan, mint egy horcrux!

3 megjegyzés:

  1. Milyen érdekes nem, hogy a Harry Potter világ ennyire a része lett a kultúrának? És az, hogy a horcrux fogalmát előbb ismerte meg, mint a backup-ot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elképesztõ! És hogy a nö, aki ezt a világot teremtette, még él (és viszonylag fiatal), és saját szemèvel lâtja a hatàst, amit kivàltott.

      Törlés