2023. december 11., hétfő

Az adventi kalendárium állapota december 11-én

Íme a fegyelmezettlen, mértéktelen és szélsőséges magatartás iskolapéldája:

Hogy lehet valaki ennyire édesszájú? Annyit mondom neki, hogy ez így egészségtelen, ennyi édességtől cukorbeteg lesz, el fog hízni, rákos lesz (erre megsértődik, hogy miért ijesztgetem). És olyan jó példával járok elöl, ÉN még a szülinapi csokijaimat sem fejeztem be! (=mármint amit meghagyott nekem belőlük)

Még jó, hogy nem én vagyok az anyja, kapnék én hideget-meleget.

Szerencsére csak a felesége vagyok.

17 megjegyzés:

  1. 😂
    Ez nagyon jó, és közben mennyire frusztráló. Legalább sorrendben enné ki őket :D
    Nekem kaparós sorsjegyes adventi naptárom van és nem kaparom le előre, de lehet hogy a csokikat én is megenném, mert egy pici darab csoki sosem elég :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor kétféle ember van: akinek egy pici darab csoki is elég (én) és akinek nem (te, a férjem és a Gombóc Artúr :)) Amúgy Mikulásra is vettem neki egy csomag csokit, de az is hol van már... :-D

      Nyertél már valamit??

      Törlés
    2. Igen, én Gombóc Artúr vagyok :))

      Nem sajnos :'( Tavaly volt először ilyenem, szörnyű dolog 24 napon keresztül kaparászni a naptárat és a végén megállapítani hogy semmi 😄 De most másfajtát kaptam Jacktől, ami 31 napos és háromféle módon lehet nyerni benne, és egy naptáron belül 4 nyeremény is lehetséges. Egyelőre a 12. napig még semmi, de még szilveszterig van remény :D

      Törlés
    3. Te jó ég, ez kegyetlen!! Na, de talán idén :)

      Törlés
  2. Egy csokinál csak két csoki jobb. Vashiányosok étcsokit egyenek, olvasom valahol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vashiányosok vastablettát szedjenek, olvasom valahol ;-)

      Törlés
  3. Oké, bár semmi csoki íze nincs a vastablettának.

    VálaszTörlés
  4. Jó, de ez Lindt praliné! Aki szereti az édességet és önuralmat tud gyakorolni egy ilyen édesség felett, az előtt le a kalappal... :)

    VálaszTörlés
  5. Oké, engem megvezettél...
    Amúgy milyen logika alapján döntötte el, melyiket eszi meg, s melyiket nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyanítom, véletlenszerűen bontogat :)))

      Tegnap szembesítettem a „művével”, és amikor rájött, hogy a dec 11-i csoki még nincs kibontva, tökre megörült, és rávetette magát. :)) szóval sztem nincs mögöttes logika :)

      Törlés
  6. nagyon vicces volt ez!! :))

    (de amúgy hát nem lett cukorbeteg, nem hízott el, na plánesőt, hogy rákos :) nem lett az eddigi édességektől, miért ne csinálhatná így tovább? :) szerintem a férjed példája inkább arra példa, hogy ő csinálja jól, nem? :))) (viccelek, én se bírom amúgy a mértéktelenséget , rendetlenség az nekem. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lappa, sztem értjük egymást :)))

      Törlés
    2. igen, szerintem is, csak muszáj volt dőlt betűkkel írnom szavakat, ugye :D

      Törlés
  7. Vagy nem veszek egyáltalán csokit / vagy kis kockányi csokit vásárolok / de ha ott van egy táblányi, akkor az max 10 perc (jól beosztva...), óriás tábla 1 nap.
    Csodálom, h végül csak sikerült 15 kilós fogyást abszolválnom - igaz ahhoz nagyban hozzájárult a Sacher torta ízű fogyipor... 😳😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, akkor baromi ügyes vagy. Én nem tudnám ezt végigcsinálni, ennyit fogyni!

      Viszont SIMÁN kibírom, h csak egy-egy kockákat eszek a tàbla csokiból. Pont azért, mert tudom: nem tudnék lefogyni :)

      Törlés