2023. május 21., vasárnap

The Family of Silly Walks

A hosszú hétvégét Brüsszelben töltöttük, ahol elég sokat gyalogoltunk. Rájöttem, hogy Z. csoszog. Úgy elkezdett zavarni, hogy folyton rászóltam, emelje már fel a lábát (= hülye ötlet volt, magamat kell átprogramoznom, ő két percig tud arra figyelni kábé, hogy ne csoszogni). Erre Z. rámutatott, hogy Boni csámpás (ezt mondjuk tudtuk, kell majd neki lúdtalpbetét) én pedig úgy járok, mint egy kacsa.

Mondanivalóját alátámasztandó lefilmezett hátulról, és rá kellett, hogy jöjjek: teljesen igaza van. Fogalmam sem volt, hogy ennyire szétteszem a lábfejemet, ez így borzasztó! Futásnál és úszásnál szoktam látni embereket, akik nagyon furán tartják a lábukat. Mindig is sajnálkozva latolgattam, hogy vajon tudatában vannak-e ennek a fogyatékosságnak, vagy pedig úgy élik le az életüket, hogy nem is tudják, milyen furán futnak/úsznak?

Hát nem nagyon lógok ki a sorból!



4 megjegyzés:

  1. jó, de nekem csak annyi jutott eszembe a videóról, hogy ah, mikor még kézen fogva sétálgattam a gyerekekkel, de jó is volt az :)))

    VálaszTörlés
  2. A bal lábfejedet nézted?)
    Egyébként szerintem nem baj, csak egészségesek legyetek!
    Marika

    VálaszTörlés
  3. Édesem tinikorában tornász volt, aztán meg évekig jégkorongozott. Na, ő tényleg úgy jár, mint egy kacsa, szóval te a kanyarban sem vagy lábszéttartásilag :D

    VálaszTörlés