2016. június 23., csütörtök

A férjem nem szereti a focit

Tegnap lelkesen mesélem neki:

- Képzeld, ma este a magyarok Ronaldóval fognak játszani!
Ő: - Nem mondod! Nem tudtam!
Én: - Bizony!!
Ő: (halál komolyan, mintegy nyugtázva) - Hm... érdekes, nem is tudtam, hogy Ronaldo a magyar csapatban játszik.

(Igaz, rosszul mondtam franciául: a „jouer avec Ronaldo” nem helyes, úgy kellett volna mondani, hogy „jouer contre Ronaldo”, azaz Ronaldo ellen, na de AKKOR IS!)

***

Hat órakor elvitte Bonit a játszóra, hogy nyugodtan nézzem a meccset, bár a nyugodt kifejezés nem illik ide (ugye aki látta a mérkőzést, érti, miről beszélek, közben plusz folyamatosan cseteltem a húgom pasijával). Amikor másodszor egyenlítettek a portugálok (grrrr) megszületett a kisbaba. Felhívtam Z-t:

- Képzeld, megszületett Jonatán!
- Ááááá, szuper, na végre...!
- És képzeld, már 2:2!

(Na ezt most nem tudom, hogyan érthette félre, kétségtelen, hogy franciául úgy mondját: deux partout, azaz kettő mindenhol. Mindenestre így kiálltott fel:)

- Micsoda?! Ikrek???

8 megjegyzés: