2014. július 15., kedd

Kíméletlenül

- petyhüdt bőr
- piros foltok az arcon
- sárguló nagylábujj-köröm
- vörösödő (és ráncos) térdek és könyök
- lógó mell (vagy ez a szoptatástól van? és elmúlik? naiv vagyok?)
- visszerek
- a nap már nem barnít: pecsenyévé éget
- eres kézfej
- színtelen száj
- toka

Jó lenne, ha CSAK a szarkalábak és az őszülő haj lenne a probléma az öregedéssel, mint ahogy fiatalon hittem! Mindezek ellenére jól vagyok, köszönöm, csak ez a budapesti nyár (és a nyári ruháim) felnyitotta (felnyitották) a szemem. Végülis tényleg elmúlt már 20 év az érettségi óta, mit csodálkozom?

De álljunk optimistán a dologhoz: végülis megvan annak az előnye is, ha egész nyáron szakad az eső és 15°C van.

5 megjegyzés:

  1. huh... remélem, ebből az a tanulság, hogy még egy kívülről nézve elég szép nő is képes megdöbbentő és csúnya részleteket találni magán... talán akkor messziről én sem vagyok olyan gáz, mint amikor saját hibáimat összegzem, hatványozom és nagyítom a tízszeresére :D

    VálaszTörlés
  2. :-)) nem is tudom, én azt a tanulságot szűrtem le, hogy az öregedésről nem beszél az ember(iség) őszintén! :)

    VálaszTörlés
  3. Színtelen száj !! Már tizenévesen is ez volt a bajom, azóta sminkelem magam, ill. most már több oka is van DD

    VálaszTörlés
  4. Nagymamám azt szokta mondani: tükörbe néz, és nem érti, ki az, aki visszanéz rá onnan. (biztató!). Én már 12 évesen aggódtam az öregedés (na jó, akkor még csak a gyerekkor vége) miatt, fel vagyok rá készülve, hogy nem fogom jól viselni sosem :)

    VálaszTörlés
  5. A rúzst én még nem mertem meglépni!!

    Librarycat, ezt már én is hallottam valakitől. És gondolj bele, h mondjuk hirtelen szembesülnénk a 60 éves magunkkal most, sírva is fakadnánk! Na, ettől most jó kedvem is lett... :(

    VálaszTörlés