2018. november 5., hétfő

Öntsünk tiszta vizet a pohárba

Hogy gondolhattam, hogy megúszom az ún. kényes témát? Eddig olyan egyszerű volt. Tudja, hogy a gyerekek az anyjuk hasában fejlődnek, és ez a magyarázat teljesen kielégítette. Épp a hétvégén kerültek elő olyan fotók, amelyeken terhes vagyok vele. Ma azonban a WC-n ülve kikiabált, és nekem szegezte a kérdést:

– Mama! De hogyan bújtam elő a hasadból?

Óóó, a klasszik kérdés! A tankönyvi életkorban! És én mégsem készültem fel semmiféle magyarázattal. Hirtelenjében nem is tudtam, hogy mit mondjak, micsoda felkészületlenség. Berohantam a fürdőszobába, és ügyetlenül mutogattam magamra:

– A puncimon keresztül!!

Az idétlen anyuka, aki vagyok. Na mindegy. Hátha elfelejti. Próbáltam úgy tenni, mintha ez a világ legtermészetesebb, legszemléletesebb és legmegfelelőbb magyarázata lenne, úgyhogy kimentem. Most mit csinálok ilyen nagy ügyet a világ legtermészetesebb dolgából.

Boni a kis fejében összerakta a dolgokat, és megrökönyödve utánam kiabált:

– De mama! Te engem KIKAKILTÁL?!

30 megjegyzés:

  1. De ez végül is egy tökéletes választ adtál, amit a saját ismeretei szerint tökéletesen alkalmazott meg kérdésében :)

    VálaszTörlés
  2. Én ehhez annyit mondtam még nekik pluszban annak idején, hogy a lányok testén van egy nagyon titkos kis lyuk, ami kifejezetten a kisbabák előbújására való.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is a "titkos nyílás" volt a kulcsszó csak azt ne m tudják elképzelni a kislányok sem, hogy de hogyan fér ott ki????

      Törlés
    2. Hát mert az tényleg olyan hihetetlen, nem?! ;-)

      Törlés
  3. Igen, végülis :)))
    Ha viszont titkos kis lyukat mondok, amennyire ismerem, tuti azt válaszoltak volna, hogy akkor azt ő LÁTNI SZERETNÉ! :-O

    VálaszTörlés
  4. Hat, nem lesz kulonbozo a vilag osszes ferfijatol, akik szintugy latni szeretnek :)

    VálaszTörlés
  5. :-DDD

    Pasik! De Boni legalább már az autószenvedélyből kinőtt... ;-)

    VálaszTörlés
  6. Nem baj ha látni szeretné, vannak nagyon klassz könyvek erre. Gondolj csak a mi kisgyerekkorunk könyveire pl Sehányéves kislány. Meg volt valami állatos, ahol szó szerint a tyúktól, tojástól le volt vezetve odáig, hogy apa öleli anyát a nyakig húzott paplan alatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemrég megnéztem egy Sehány éves kislányt: hát, kb nulla magyarázatot ad a legtöbb dologra.

      Törlés
    2. Ebben minden, de tényleg minden benne van: https://ardnasselas.wordpress.com/2015/10/18/how-babies-are-made-a-creepily-graphic-childrens-book/ Erre gonodoltam az "állatos" alatt :)És itt

      Törlés
    3. És itt van magyarul, ez volt meg nekem is gyerekként: https://moly.hu/konyvek/andrew-c-andry-steven-schepp-hogyan-szuletik-a-kisbaba

      Törlés
  7. Szerintem teljesen jol csinaltad, aranyos voltal, es lesz meg boven alkalmad pontositani a mondandodat. :)

    Nekem lanyaim vannak, de ok lattak mar sokszor zuhanyzas meg furdes kozben. A sajat huvelyuket is ismerik, hiszen a maga idejen sokat nezelodtek a labuk koze (a nagyobb a kicsit is latja pelenkazas kozben), es elmagyaraztam neki, hogy honnan jon a pisi, honnan a kaki, kozepen pedig az egy masik lyuk. Mivel a nagynak mar kabe egy eve tanitjuk, hogy az intim reszeihez csak o nyulhat, az alapos tisztitas miatt meg kellett vele ertetni, hova nyuljon, hova ne. Szoval amikor felmerult a kerdes, mondtam neki, hogy onnan. :)) Egyszer veletlenul azt is meglatta, mikor tampont csereltem, az gaz volt. Hirtelen elmagyarazni, h ne ijedjen meg a verzestol, es eszebe ne jusson dolgokat dugdosni sajat maganak. :/

    Szerintem ezt csak mi felnottek bonyolitjuk tul. Nekem volt Peti, Ida es Picurim, mindenfele lelki serules nelkul lapozgattam, megertettem, aztan csokolom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem úgy tanítod, hogy Anya azért odanyúlhat, nézhet, vagy Anya jelenlétében doktornéni/bácsi?

      Törlés
    2. De persze, azert vannak kivetelek. De az o teste az ove, van, hogy engem is elutasit, mert peldaul faj neki, hogy kimarta a pisi, es akkor fel a kremezestol. Olyankor nem eroltetem, h nyulkaljak neki, mindig megmondom, h rendben, o donti el, ki nyulhat oda, de ha megnyugodott, es ugy erzi, mar keszen van ra, akkor szoljon, es egyutt bekenjuk. Mondjuk tok ugyesen bekeni maganak, tehat igazabol mar okom sem maradt semmiert hozza nyulni, sem az apjanak. Az orvos marad egyedul.

      Törlés
  8. Nagy kedvencem ebben a témában a youtube-on is fenn lévő "A kisvakond és a születés" című mese, amit sokan ízléstelennek találnak, de én és a lányaim imádtuk, amikor Flórát vártam, Leilának is pont elég jó mese volt 3,5 évesen:)) Vicces:)Itt is itt van: https://csimota.indavideo.hu/video/A_Kisvakond_es_a_szuletes

    VálaszTörlés
  9. Mindjárt megnézem (csak menjen már ki a kollégám az irodából :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem újra, ez tényleg három és félévesnek való inkább:) Akkor marad A sehány éves kislány - az is jó:)

      Törlés
    2. Megnéztem, micsoda ütős vége van, hármasikrek :)))
      (bírom a kis hangyát, aki megjelenik hegedülni :)

      Törlés
  10. Feltört belőlem a röhögés, amikor olvastam. :)))

    Nekem mázlim van, császárral születtek mindketten. :) Amikor kérdeztek, megmutattam, itt a vágás, a orvos egy szikével (mi az a szike?) kivágta a hasam, kivett, visszavarrta, kész.

    VálaszTörlés
  11. Nekem a gyereket lombikban kevertek a petesejtet interneten rendeltuk es bankkartyaval fizettuk ki. Ot meg csaszarral szedtek ki a hasambol. Marha egyszeru lesz elmagyarazni. Igazabol ott lesz a gond hogy mas gyerek hogy szuletik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. FElla, neked van blogod? Ezekrol irtal annak idejen?

      Törlés
    2. Van de meghívásos. Írd meg nekem az emailcímedet a farkasella42@gmail.com-ra

      Törlés
  12. Bezzeg, Ella :))) hú, tényleg, ez a hasfelmetszés is milyen szürreális!

    VálaszTörlés
  13. A két és fél éves fiam megmagyarazta magának.. A. Kistesó kipukkant:-)
    Intim betét az NÉNIPELUS!

    VálaszTörlés
  14. A nagy nekem császárral született, a Piroska és a farkasbol hoztam példát (csak a kövek kimaradtak, halistennek).

    VálaszTörlés
  15. Kisfiam szerint a húga a lábamon jött ki (végülis, ha úgy nézem, igen) es lányok a tüdőjükből pisilnek.

    VálaszTörlés
  16. és arra, ebben az életkorban mit lehet mondani, amikor azt kérdezi a gyerek, hogy kerül a baba a pocakba? :-)

    VálaszTörlés
  17. Nekem az a gyanúm, hogy ez öt évesen még fel sem merül bennük... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyem negyeves, mar megkerdezte. :)

      Törlés
    2. és mit mondtál? segíts kérlek :-) feszegetődik nálunk a téma :-) Üdv.Kata -az előző névtelen :-)

      Törlés