2018. február 14., szerda

Vonat

Új útvonalon járok munkába. Van új útvonal! Lett. Bárcsak minden problémám így oldódna meg: igaz, hogy beékelődött egy plusz átszállás, de elkerülöm egyrészt a pályaudvarról százezer emberrel egyidőben történő kitódulást, másrészt a belvároson átbuszozást, valamint a dugók kényét-kedvét.  Most, ha időben beér a vonatom (ami valami csoda folytán egyre gyakoribb) van 4 percem, hogy átloholjak egy másik vágányhoz és ott fölszálljak egy ütött-kopott, talán a 80-as évekből ittragadt belföldi vonatra, aminek a szaga teljesen olyan, mint a gyerekkorom balatoni vonatjai. Ezzel a vonattal mindegy megkerülöm a belvárost, és perceken belül ott vagyok, ahová busszal hosszú fél-háromnegyed órák alatt jutottam csak el. 10-15 percet is nyerhetek az ügyön, ami naponta fél óra plusz alvást jelent akár!

És a legfontosabb: a kis vonat olyan gyönyörű útvonalon jár, hogy minden nap az ablakra tapadva figyelem (és fotózom, illetve videózom) a kis tornyokat, házikókat, templomokat, utakat, kerteket. Értitek, munkába menet olyan mesés látványban van részem, mintha turistaként direkt emiatt váltottam volna jegyet!


Érthetetlen módon csak én vagyon ennyire elájulva a tájtól, mindenki más rá se bagózik.

UI:  Érzem én, hogy ez a poszt fényképes illusztráció nélkül nem az igazi, de sajna amatőr fotóim egyáltalán nem tudják visszaadni a valóságot, eddig még teljesen béna fényképeket készítettem holmi elmosódott kerítésekről, háttérben háztetőkkel, nem is értem...

10 megjegyzés:

  1. Igen, néha jobb az olvasók fantáziájára bízni a dolgokat :)))

    VálaszTörlés
  2. Mindig úgy érzem, hogy muszáj megírnom, hogy szeretem a rajzaidat. :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerü: rajzold le, amit látsz :)

    VálaszTörlés
  4. úgy megértelek! Amikor a belvárosban dolgoztam, márciustol oktoberig mindennap végigbringaztam a budai rakparton, oda-vissza. A Sziget, a Margit híd, a Parlament, a Lánchíd... imádtam.

    VálaszTörlés
  5. Ugye? ANNYIRA számít a környezet, ahol él/dolgozik az ember! Belegondolok, h dolgozhatnék akár autópálya melletti irodaház-komplexumban, brrrrr..!

    Bezzeg, köszönöm :)) szeretem a kommentjeidet! ;-)

    VálaszTörlés
  6. Azért csak fotózz bátran, hátha egyszer lesz feltehető... és a rajzaidat is imádom!

    VálaszTörlés
  7. Igyekszem... koszi, orulok :)))

    VálaszTörlés
  8. ez egy üdítő poszt! :)
    örülök h tudsz többet aludni majd :))

    VálaszTörlés