2018. február 21., szerda

Idős anyukává váltam

Boni ölelget, hízeleg:

- Drága Mamám, édes Mamám, cuki Mamám, kicsi Mamám... (további kedves jelzőkön gondolkodik, töri a fejét, majd eszébe jut valami:) ÖREG Mamám!

Úgy nevettem, hogy még a könnyem is kipotyogott! Boni pedig, amilyen kis majomka, látván hatalmas sikerét, elismételte párszor: cuki, öreg, édes Mamám!

Azóta is előszeretettel mondogatja, majd várja az elmaradhatatlan hatást: részemről a felcsattanó röhögést, később, ahogy megszokottá vált, az elnéző mosolyt, az apja részéről pedig a kommentárt: és fiatal Papa, ugye?! Észrevétlenül eposzi jelzőmmé vált az öreg. Így búcsúzik reggelente az oviban tőlem:

- Szeretlek, öreg Mamám!

9 megjegyzés:

  1. Kedves Öreg Mama! Nagyon édes Boni! És persz eén sem véletlen lettem itt banyuc. Édes kis anya anya-banya, anyucika-banyucika, mert a banyát nem szerettem:))

    VálaszTörlés
  2. Az én fiacskám az öreg helyett mindig régit mond, gondolom a "vieux" miatt :)

    VálaszTörlés
  3. :) ez nagyon edes! :) V. Egyszer a vadonatuj csikos polomban dicsert meg: mamikam, olyan gyonyoru vagy, minf egy zebra!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos! De azért szerencse, hogy még nem ismeri a "csacsi öreg medvém" klasszikus kifejezést. :)

    VálaszTörlés
  5. Martine, erre emlekszem :)) orulok, h nagyobb korukban is ilyen cukik :)))

    Évi, nekem a férjem mondja a régire azt h öreg. Meg nem volt szivem kijavitani :))) pakolgatja a hűtőben a dolgokat és olyanokat mond h “öreg sajt” meg a kenyérre h “öreg”...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szokott magyarul beszélni a férjed? De jó!!! :)

      Törlés
    2. Hát sajna ennyiben kábé ki is merül a tudománya... :))

      Törlés
  6. Az oreg sajt oreg kenyer stb t mi siman hasznaljuk

    VálaszTörlés