2016. december 11., vasárnap

Hurrá, új napra virradunk!



(Hétvégi menetrend)

12 megjegyzés:

  1. Uh meg csak 6 Ora? Mikor fekszik?

    VálaszTörlés
  2. 21 ora korul (de 2-2,5 orat alszik napkozben, ha itthon van)

    VálaszTörlés
  3. Hat lehetne tobb is. Zselyke most alszik kb ennyit neki 10 ejjel plusz 1 nappal de nem tudom mi lesz 3 evesen. En pl 2 eves koromtol kezdve sosem aludtam delutan. Most sem tudok. Viszont en nyugiban voltam elvoltam egyedul amig a szuleim nem keltek fel. Volt olyan sztori hogy delig aludtak mert buliztak es elfelejtettek felhuzni AZ orat en meg ultem a kisagyban etlen szomjan pisisen es fel sem merult hogy kiabaljak megvartam mig ok jonnek ertem.
    Zselykeben AZ a Jo hogy o keson fekszik keson kel mint mi. Mondjuk a bolcsiben ezzel Baj lesz.

    VálaszTörlés
  4. Jaj te szegény :( és a húgod még aludt olyankor?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem élt. Ez úgy kb. 1 éves koromban volt. Én nem emlékszem nyilván, de olyan sztori amit sokáig meséltek.

      Törlés
  5. Ez így normális, főleg hétcégén :) Nálunk is mindig így volt, a dolog akkor fog megváltozni, ha majd muszály lesz hatkor kellni mert suliba mentek. Akkor nem fog menni az ébredés sehogy sem...

    VálaszTörlés
  6. alvásigény-függő. mi mázlisták vagyunk, örökölte tőlünk. minden délután alszik 2-3 órát, este 9-kor fektetjük, de fél 8-8-nál előbb soha nem kel. de ez szerintem ritka. mindenkitől ezeket a horror 6 órákat hallom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a másodikkal épp ezért tuti szopni fogunk. ha-ha. :(

      Törlés
  7. Decuki rajz! Az én fiamnak is elefánt az alvóspajti :) Nálunk f7-kor indul a nap (hétköznap persze úgy kell keltegetni 7-kor), annyival jobb, hogy este 8-tól alszik legkésőbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az új posztod után helyesbítek: de édes rajz! ;)

      Törlés
    2. Bírom, amikor valakinek van humora :))))

      Törlés
  8. A hat az nem horror. Mondjuk mi a baba előtt is korán kelők voltunk, nekünk a fél hat tök jó :)

    VálaszTörlés