2014. február 17., hétfő

Rendhagyó önéletrajz

1. Születtem a nyúl és a skorpió jegyében, óvodai jelem a katica volt.
2. Családi állapotom: férjezett, de ezt mindig elfelejtem. 
3. Húsz évig jártam nappali képzésre, és ezután olyan foglalkozásom lett, amelyet nem tanultam. 
4. Szakmám olyan, mint a fényképezés: ízlés és rutin az alapja, ezért szinte mindenki ért hozzá, de nagyon jól csak kevesen csinálják.
5. Gyakran attól félek, hogy én is az első csoport táborát gazdagítom, jobb napjaimban viszont úgy gondolom, hogy mégiscsak a második kategóriába tartozom.
6. Hobbim az úszás, de a reuma törvényei miatt lassan egy éve nem voltam usziban.
7. Mostanában azon gondolkodom, hogy beiratkozom klasszikus gitárt tanulni – erről majd bővebben!

A felkérést Anditól kaptam, én Adrinak, Bellnek, Franciakulcsnak, Isoldénak, Martine-nak és Mimózának adom tovább! (hét tetszőleges dolgot kell mondani magatokról, ha van kedvetek)


4 megjegyzés:

  1. Adást vettem! Köszi a labdát! :)

    (Írtam neked emailt, megkaptad? Azt is mondhatod, hogy nem. ;) természetesen!)

    VálaszTörlés
  2. Neeem kaptam semmit! Elküldöd újra?

    VálaszTörlés
  3. Nem csodálom. Lecsekkoltam, nincs az elküldött levelek között sem. Én meg már rádhúztam a vizes lepedőt. :) :)

    VálaszTörlés
  4. hello! idetaláltam, előbb-utóbb írok is ;)

    VálaszTörlés